شعر امام زمان (مطلب ارسالی ازتا خدا هست غصه چرا؟)
عزیز زهرا کجایی...؟؟
کی میشه آقا بیایی؟با نوای دل میخونم , مهدیه زهرا کجایی؟


جمعه ای هم آمد اما او نبود

جمعه ای دیگر صبوری میکنم

ترسم از این است نبینم روی او

انتظارم را مروری میکنم

من به امیدی که بینم روی او

صبح جمعه عشق معنا می کنم

در غروب پر غمش در این دلم

ناله ی (امن یجیبا) میکنم

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) صلوات.

نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 197
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1